24 Haziran 2016 Cuma

Saraydaki Mücevher (İzlediğim Diziler)

Arkadaşlar bu dizi gayet güzel bir tarihi,dram,aşk,başarı,intikam ve heyecan bulunduran bir dizidir.

Özellikle de başrolde oynayan Lee Young Ae yaşı ne kadar büyük olsa da hiç yaşını göstermiyor ve bence başrol oyuncuları birbirlerine çok yakışıyorlar.

Dizi 2003 yılında yayınlanmıştır ve 2008 yılında TRT 1'de yayınlanmıştır.Bu dizi büyük ihtimal ile çoğu Kore fanlarının ilk dizisidir.




Evet arkadaşlar dediğim gibi ve sizin de gördüğünüz gibi Lee Young Ae 45 yaşında ve fazlasıyla genç gösteriyor.


Ve yine gördüğünüz gibi öbür başrol oyuncumuz da 45 yaşında ve yaşını göstermiyor.

Aslında ben bu dizi TRT 1'DE yayınlanırken ben daha küçüktüm ama daha sonrasında dayımgil internetten izleyince bende beğendim ve onlarla bende izlemeyece başladım.Dizi biraz uzun ama bence izlemeye değer bir dizi.Dayımgil 2 yada 3 defa izlediler ve her izlemelerinde çok beğendiklerini söylüyorlar açıkçası bende beğeniyorum ve izlemeyen herkeze tavsiye ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder